czwartek, 11 października 2012

Sałatka brokułowa z serem feta

Szukałam dziś inspiracji na sałatkę i znalazłam przepis na brokułową. Dotychczas robiłam brokułową w ten sposób, ze oprócz brokułu dodawałam ugotowane na twardo jajka, starty żółty ser oraz sos majonezowo - jogurtowo - czosnkowy.

Dziś postanowiłam zrobić coś innego i znalazłam taki przepis.
Sałatka wyszła smaczna, ale jak dla mnie bez rewelacji. Opisy pod przepisem były chyba zbyt górnolotne. Ale mojemu mężowi smakowała. W każdym razie wolę naszą poprzednią wersję, z jajkami i żółtym serem.

Sałatka brokułowa z serem feta
brokuł
opakowanie sera feta
20 dag szynki
ogórek świeży
puszka kukurydzy
sos:
trzy łyżki jogurtu nauralnego
łyżka majonezu
dwa ząbki czosnku
pieprz

Brokuł gotujemy tak, aby był idealny w swej kruchości:) Czyli tak, aby nie została z niego papka. Do ugotowanych (przestudzonych) brokułowych  różyczek dodajemy kukurydzę, szynkę pokrojoną w kostkę, ogórka pokrojonego w kostkę oraz pokrojony ser feta.
W osobnym naczyniu robimy sos, wyciskając do jogurtu pomieszanego z majonezem czosnek. Dodajemy pieprz. Sałatkę polewamy sosem i mieszamy.



A.

1 komentarz:

  1. Dzisiaj ją zrobiłam, jest przepyszna ! Muszę poszukać u Ciebie więcej takich pysznych sałatek :) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...